NAŠ RAZVOJNI PUT

1987. godine Dječji centar Zaprešić bio je najveći vrtić u gradu Zagrebu sa 1113 djece redovitog programa na jedanaest lokacija u 39 odgojnih skupina.U programu predškole

bilo je 17 skupina. Zbog te veličine, Skupština grada Zagreba i općine Zaprešić odlučuju 1987. godine podijeliti centar na dva samostalna vrtića.

01.srpnja 1987.godine samostalno je započeo s radom Dječji vrtić Maslačak, u čijem sastavu su bili objekti: centralni objekt-Hrvatske mladeži 4 u Zaprešiću (6 skupina), područni vrtić u Brdovcu - P.Beluhana 2b ( 6 skupina), tri  stana u Kodrmanovoj ulici u Zaprešiću, te tri iznajmljena prostora na Trgu mladosti 1-6 u Zaprešiću. Ukupno je vrtić imao 18 skupina redovitog programa i 8 skupina predškole, te je bio stručno ekipiran.

Dana 4.siječnja 1989. godine  u Zaprešiću na Trgu mladosti 9 (u dva četverosobna stana) otvara se vrtić za pet manjih skupina. Program predškole je vođen u prostorijama vrtića i okolnim osnovnim školama.

Ponosimo se činjenicom da je vrtić Maslačak 02. prosinca 1991. godine otvorio igraonicu za djecu prognanika u bivšoj zgradi Komunalnog poduzeća Zaprešić, koja je kasnije radila kao izdvojeni Vukovarski vrtić (1997./98.).

1996.godine osnivačka prava Grada Zagreba u ime bivše općine Zaprešić, preuzima Grad Zaprešić. Sredstvima od prodaje stanova ( Kodrmanova ulica u Zaprešiću) i  sredstvima Grada Zaprešića,  2002.godine  je dograđen centralni objekt za 4 odgojne skupine i vrtić

od tada radi na tri lokacije.

U periodu od 2006.-2011. godine u općini Pušća , u sastavu našeg vrtića je bio područni objekt za jednu skupinu djece u prostorima bivše škole u Pušći .

Općina Brdovec  je 2010. godine adaptirala vojarnu Januševec za potrebe vrtića ( 100 djece).

Danas  vrtić Maslačak radi na 4 lokacije (Zaprešić:Hrvatske mladeži 4 i Trg mladosti 9, te u općini Brdovec: P.Beluhana 2b i Šumska 1a) sa 600 djece redovitog programa i 80 djece programa predškole .

Naša vizija od samog osnutka je  da vrtić bude mjesto u kojem će dijete biti sigurno, sretno i zadovoljno, u kojem će se osjećati dobro i imati mogućnost razvoja svojih potencijala.    Željeli smo i nastojimo u vrtiću napraviti okruženje koje će djetetu biti poticajno u skladu s njegovom prirodom .

Društvene promjene omogućile su nam prihvaćanje novih izazova i drugačiji suvremeniji pristup radu s predškolskom djecom.Ovaj proces promjena zahtjeva stalno učenje, suradnju i povjerenje među svim sudionicima odgojno-obrazovne prakse, uključujući i roditelje kao bitne čimbenike. Naša nastojanja u radu usmjerena su na to da u uvjetima koje imamo pomažemo djeci na putu odrastanja uz uvažavanje i poštivanje osobnosti svakog djeteta.